Uputa:

Izaberite knjigu, a onda kliknite na sliku, ako želite dostavu poštom pišite nam na mail.

Obrnuto - e.knjiga


Obrnuto je prva moja zbirka poezije u prozi. Teme su razne i životne... Od početka možemo pratiti pjesnika kako piše tek onda kada je osjetio bol. Uistinu „možda sam i velik, možda sam planina“ možda uistinu i je, to ćete vi morati odrediti. Ipak, „ja nisam čovjek mase, samoća, pero, to je moj svijet.“ Nemoj se previše truditi „ljudi jednostavno čuju što žele čuti i razumiju što mogu razumjeti ti tu ništa ne možeš i sve ostaje isto.“ A da sve ipak prolazi potvrdio je ovim riječima „moje oči su velike, gledam i slušam, to su ritmovi onih ljeta, cvrčaka i lastavica, radost, sve je prošlo, zbog moćnog zakona koji glasi: sve prolazi.“ Ako nastavimo u ideji da sve može biti bolje onda pogledajmo kako na to reagiraju dobri. Dobri „mačak bi uvijek kad se ona rastuži sjeo na njene noge i preo tako se on borio za bolji svijet za izdržljiv svijet.“ A nakon života „moje su oči bez novih dana moje riječi tek odzvanjaju u jeki vremena gdje me nema…“

Jedna od moje dvije knjige koje se mogu čitati na eknjiga.hr

Nema komentara:

Objavi komentar

Blogroll